Baba na rowerzei jej blog rowerowy

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy babanarowerze.bikestats.pl

linki

Wyprawa do kraterów

Sobota, 20 sierpnia 2011 | dodano:20.08.2011
Km:25.00Km teren:8.50 Czas:02:11km/h:11.45
Pr. maks.:35.20Temperatura:21.0 Rower:Author Unica
Dzisiejsza wyprawa z Kamilem przebiegała wzdłuż Piątkowa, aż na Górę Morasko. Wyruszyliśmy dosyć późno (godz. 15), ponieważ byłam na prawie 2 godzinnym spacerku z pieskiem dookoła Malty.

Trasa biegła prawie w całości przez ścieżki rowerowe. Pierwsze trudności pojawiły się dopiero od pętli na os. Sobieskiego, gdzie za przyjazdem kolejowym ścieżka zmieniła się z asfaltu na piach. Jadąc wzdłuż żółtego szlaku rowerowego (swoją drogą część tych znaków była kompletnie niewidoczna) dojechaliśmy do czegoś, co myśleliśmy początkowo, że to góra Morasko. Później okazało, iż byliśmy w błędzie.

Następnie zjechaliśmy z górki asfaltem, gdzie też rozwinęłam zabójczą prędkość 35,2 km/h. Na skrzyżowaniu pojechaliśmy w prawo, w ten sposób wjeżdżając w Rezerwat Przyrody Meteoryt Morasko. Zwiedziliśmy kilka stawów, które są pozostałością po uderzeniu meteorytu ok. 5000 lat temu. W niektórych miejscach (w tym podchodzenie pod właściwą górę Morasko) prowadziłam rower, ponieważ jazda na nim wydawała mi się zbyt ekstremalna (wybaczcie, jestem tylko babą). W końcu udało się - jesteśmy na szczycie.

Powrót okazał się w miarę szybki - w większości tą samą drogą, którą przyjechaliśmy.

Na czymś, czym myśleliśmy, że to Góra Morasko © babanarowerze

"Prawie" góra Morasko © babanarowerze

Żyj i odżywiaj się zdrowo © babanarowerze